Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Akciós termékek

Ár 11 000 Ft
Készleten
Ár 1 800 Ft
Válasszon méretet az árhoz!

Elérhetőség

Telefonszám: 20/8005930
info@zuhanygorgo.hu
Hívható:
H - V: 8:00 - 20:00

Legnépszerűbbek

Ár 800 Ft
Válasszon méretet az árhoz!
Ár 3 000 Ft
Készleten
Ár 1 350 Ft
Válasszon méretet az árhoz!

Üzleti feltételek

Általános szerződési feltételek

 


A www.zuhanygorgo.hu webshop szolgáltatás üzemeltetője Bohemiasoft s.r.o. /Kft./. az internetes kereskedelmi felületet (továbbiakban webshop) biztosítja a meghirdetett termékeket értékesítő  Varga János e.v. (továbbiakban eladó) számára. Az Eladó a termékeket értékesítő fél, aki a termékek forgalmazója, az Üzemeltető partnere, aki a megrendelt terméket a Megrendelőnek ténylegesen eladásra kínálja a www.zuhanygorgo.hu weboldalon.

A Megrendelő (továbbiakban akár vevő) az a személy, aki a www.zuhanygorgo.hu webes felületen keresztül a meghirdetett terméket webshopon, e-mailben vagy telefonon megrendeli vásárlás céljából.

A Szállító az Eladó szerződéses partnere (Magyar Posta Zrt.) a Megrendelő webshopon, e-mailben vagy telefonon megrendelt termékét kiszállítja a vevő által megadott címre. A terméket a csomagban lévő számlával együtt a megadott címen a szállító a megrendelőnek, esetlegesen a címen tartózkodó olyan félnek átadja, aki tud a csomag érkezéséről, valamint helyszíni fizetés esetén a Szolgáltató helyett és nevében átveszi a termék átvevőjétől a Szolgáltatás forintban fizetendő ellenértékét.

 

Adatok:

Vállalkozás neve: Varga János e.v.

Székhely: 6723 Szeged, Szilléri sor 5/B 4/12  (személyes átvétel ritka esetben lehetséges SZEGEDEN, telefonos egyeztetést követően)

Adószám: 67071788-1-26

Statisztikai számjel: 67071788-4791-231-06

Számlaszám: 12050002-00574328-00100004

IBAN: HU62-12050002-00574328-00100004

SWIFT: UBRTHUHB

Telefon: +36208005930

E-mail: info@zuhanygorgo.hu

Reklamáció / ügyintézés: info@zuhanygorgo.hu ;   Mobil: +36208005930

FONTOS! A www.zuhanygorgo.hu internetes felületen található termékhirdetések ajánlattételnek minősülnek.

Az ÁSZF tartalmazza az eladó vevő és a szállító fogalmát, mint piaci szereplőt, a szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit, valamint egyéb kapcsolódó további feltételeket. A jelen ÁSZF kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.zuhanygorgo.hu weboldalon, e-mailben vagy telefonon keresztül történik, és amely szolgáltatás az előzőekben meghatározott Felek között jön létre. A www.zuhanygorgo.hu oldalon történő vásárlásnál a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, Hatodik Könyv, Kötelmi Jog 6:5. § és 6:7.§, valamint a XVI. Fejezet: „Az elektronikus úton történt szerződések különös szabályai" fejezete 6:82. § - 6:85. § -ai; illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv."), illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet előírásait alkalmazzuk. A www.zuhanygorgo.hu weboldalon keresztül bárki vásárolhat, amennyiben elfogadja az általános szerződési feltételekben foglaltakat. A megkötött szerződés, írásban kötött szerződésnek számít. A szerződéskötés nyelve: magyar. Az ÁSZF-et a www.zuhanygorgo.hu weboldalon történő megrendelés során van lehetőség elfogadni. Amennyiben a vevő vagy vásárló nem interneten rendel (e-mail vagy telefon), az ÁSZF az vevő oldaláról elfogadottnak számít. Az ÁSZF módosítása csak a módosítás dátumát követő megrendeléseknél léphet hatályba, a módosítás előtti megrendelésekre, az akkor elfogadott ÁSZF vonatkozik.

Regisztráció/Megrendelés

A www.zuhanygorgo.hu oldalon a vásárlásához nem szükséges regisztráció. A szolgáltatót a Vevő által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémák miatt felelősség nem terheli.

Megrendelés:

1. Kép alapján történő típusazonosítás. (AMENNYIBEN NEM BIZTOS BENNE, KÜLDJÖN EGY KÉPET A SAJÁTJÁRÓL ÉS SEGÍTÜNK A BEAZONOSÍTÁSBAN)

2. Olvassa el a termék jellemzőit ahol különböző méreteket talál a részletesebb beazonosítás megkönnyítéséhez (ha valami nem egyezik az Önével nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot)

3. A típus beazonosítását követően válassza ki a görgő kerékátmérőjét.

4. Kattintson a Vásárlás gombra a termék oldalán.

5. A termék hozzáadásra kerül a kosárhoz.

6. A kosárban ki kell választani a megfelelő szállítási és fizetési módot.

7. A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap kötelező adatmezőit.

8. Végül a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíteni kell a megrendelést.

A megrendelés tartalmazza a megrendelt termék típusát, méretét, darabszámát és vételárát, a járulékos költségeket, valamint a termékek átvételének és a fizetés módjának a weboldalon meghatározott lehetőségek közüli kiválasztását. A megrendelés szerződéskötésre vonatkozó ajánlatnak minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár. Az eladó a megrendelés beérkezéséről automatikus e-mail formájában értesíti a vevőt a megrendelés beérkezéséről, majd a megrendelés feldolgozása során újabb e-mailt küld a vásárló részére, mellyel már vissza is igazolja a megrendelést és tájékoztatja a vásárlót a feldolgozásról és a további folyamatról. Az automatikus e-mail kizárólag a megrendelés beérkezését igazolja,  joghatással nem bír, így még a vásárlásra vonatkozó szerződést sem hozza létre a Felek között, hiszen, ahogy a nevében is szerepel a visszaigazolást a számítógépes rendszer automatikusan küldi ki a vásárló részére a megrendelés pillanatában (kivéve technikai probléma esetén). A szerződés a Felek között a visszaigazolással jön létre. Amennyiben e visszaigazolás a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Vevő részére, akkor a Vevő mentesül a szerződéses kötelezettsége alól. A rendelések feldolgozása, a megrendelés beérkezésétől számítva legkésőbb 48 órán belül történik. Postára adása legkésőbb a feldolgozást követő munkanapon kezdődik meg.

Termék szállítási és fizetési módja

A vállalkozás külön szállítót a Magyar Posta Zrt-t mint szerződéses szállítói partner szolgáltatását veszi igénybe. Vállalkozást az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, kényelmetlenségért, illetve egyéb problémáért semmilyen felelősség nem terheli. Az Eladó a megrendelés során a weboldalon felkínált majd kiválasztott szállítási módhoz tartozó díjat  jogosult a Vevőre áthárítani. Ez alól kivételt képez, ha a szállítás díjmentesnek van megjelölve, melynek feltételei az akciók fülön részletesen is kifejtésre került. A termék átadására van lehetőség személyesen is, amennyiben a vevő a termék árát előre banki átutalás vagy banki befizetés formájában a szolgáltató bankszámlájára befizette/átutalta. Ezt követően előre egyeztetett időpontban és helyen számlával és átvételi elismervénnyel együtt a vásárlónak átadja szállítási költség felszámolása nélkül. A vételárat, valamint a további vevő által fizetendő költségeket a vevő az átvételkor készpénzben a szállítónak vagy az átvételt megelőzően az eladó által megjelölt bankszámlára átutalás formájában fizeti meg. Utóbbi esetben a termék szállítónak történő átadására csak a vételár bankszámlán (12050002-00574328-00100004 ) történő jóváírását követő munkanapon kerül sor. Amennyiben a vevő többszöri kézbesítési kísérletet követően sem veszi át a terméket a kiszállítótól, úgy az Eladó jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni, továbbá a szállítási költséget a vevőre terhelni. Amennyiben az Eladó eláll a szerződéstől, az átutalás során megfizetett vételár+szállítási költség a  Megrendelő részére kamatmentesen a vevő részére visszafizetésre kerül ugyanolyan formában, ahogy azt a vevő az eladó felé rendezte.


Amennyiben a Vevő gyakorolja elállási jogát, úgy a terméket bontatlan, hibátlan és újszerű állapotban, minden alkatrésszel együtt köteles az Eladó részére az elállás jelzését követő 14 napon belül visszaküldeni. Az Eladó jogosult a termékkel kapcsolatosan maximum 30 nap bevizsgálási határidőt közölni a Vevővel.

Az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült minden költséget. Az Eladó követelheti továbbá a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Fogyasztó a 14 napon belüli elállás esetében a sértetlen terméket a számlával, vagy annak másolatával, saját költségén küldje, vagy személyesen szolgáltassa vissza a Vállalkozás címére (6723 Szeged, Szilléri sor 5/B 4/12.), melynek átvételéről átvételi elismervényt ad át az Eladó. A Fogyasztó vagy Vevő a terméket, az elállás közlését követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni. Ennek közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Vállalkozásnak nincs lehetősége.

Abban az esetben, ha a terméket a Fogyasztó használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, ezáltal az eredeti állapot nem állítható helyre, akkor a Vállalkozás érvényesítheti az ebből eredő kárának megtérítését. A Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését is.

A Vállalkozás legkésőbb, az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül téríti vissza a Vásárló által megfizetett teljes összeget, a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon. A Vállalkozás a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, ameddig a Fogyasztó a terméket nem szolgáltatta vissza, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.


Termékhiba esetén a termék által okozott kárért felelősség a termék gyártóját terheli, nem pedig a szolgáltatót. Az eladó kopó alkatrészek esetén 60 nap garanciát vállal, mely kizárólag szakszerű beépítés, rendeltetésszerű használat és megfelelő karbantartás esetén érvényesíthető, mely megfelelő bevizsgálás során deríthető ki.  A vevő kifogásait az Eladó jelen ÁSZF-ben foglalt címén jelentheti be: info@zuhanygorgo.hu

3 munkanapos csere: Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átvételét követő három munkanapon belül csereigényt kíván érvényesíteni, úgy az Eladó köteles a terméket kicserélni. Egyéb esetekben a termék hibájának bejelentésekor az Eladó három munkanapon belül közli, hogy a termékhibát kijavítja, vagy a terméket kicseréli a Vevőnek. A kijavítást vagy kicserélést az Eladó a lehető legkisebb kényelmetlenséggel vagy anélkül kell elvégezni.

 

Csomagátvétel

A tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be (minél környezetbarátabb módon) hibátlan termékeinket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés, hiba.

Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételekor mindig ellenőrizze a csomagolás és a termék sértetlenségét, illetve a csomag hiánytalanságát a számlához képest.

Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie a szállítótól. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék. Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie! Hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, amennyiben van rá lehetősége.

Jegyzőkönyv hiányában reklamációt nem áll módunkban elfogadni (ugyanis a későbbiekben a SZÁLLÍTÓ CÉG nem fogja elismerni).

 

Adatkezelés

Az internetes megrendelés, illetve a telefonos egyeztetés során Szolgáltató és Üzemeltető az alábbi szerződéses adatokat rögzíti: A megrendelt termékek, azok száma és vételára, A járulékos költségek (elsősorban a szállítás díja), szállítási mód, szállítási és számlázási név és cím, telefonszám és e-mailcím, míg cég esetén adószám is.

Akciók

Ingyenes Kiszállítás AKCIÓ: 18000ft értékű termék vásárlása felett a kiszállítás díjmentes! Más kedvezménnyel nem összevonható!

Legjobb ár garancia: Törekszünk arra, hogy vásárlóinknak a legolcsóbb árat biztosítsuk. Amennyiben Ön ezt a terméket kedvezőbb áron találta meg máshol, kérem jelezze felénk, hogy hol találta és ha van rá módunk egy alacsonyabb árat kalkulálunk az Ön számára.

Jótállás, szavatosság

A termékek jótállásával, kellék-, vagy termékszavatosságával összefüggésben a 2013. évi V. törvény (új Ptk.) rendelkezései szerint kell eljárni [Jótállás: 6:171. § - 6:173. §, kártérítési igény: 6:174. Hibás §; teljesítés: 6:157. §-158. §, 177. § - 178. §; Kellékszavatosság: 6:159. § - 6:167. §; Termékszavatosság: 6:16 8. § - 6:170. §].

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vevő a kellékszavatossági jogával?

A Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vevőt a kellékszavatossági igénye alapján?

A Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a Vevő kellékszavatossági igényét?

A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vevő a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a Vevőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a Vevő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Vevőa termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy: a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Egyebek

Az Eladó a Vevő által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Az Eladó a Vevő adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az Eladó alvállalkozójaként / közreműködőjeként jár el (pl. futárszolgálat). Az Eladó az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, amely nem érinti a már korábban leadott megrendeléseket.

A webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vevőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Az Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja/megküldi a Vevő részére. Az írásbeli panaszt webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. Amennyiben a panasz kivizsgálását követően továbbra sem elégedett a válaszunkban foglaltakkal, akkor a Vevő jogosult arra, hogy panaszával a Csongrád Megyei Békéltető Testülethez (6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.) vagy az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőséghez forduljon.

 

1. számú melléklet

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete szerint

Címzett: Varga János egyéni vállalkozó

6723 Szeged, Szilléri sor 5/B 4/12

Alulírott ..................................................... kijelentem, hogy gyakorlom az elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére vonatkozóan:

Fogyasztó neve: ............................................................................

Fogyasztó címe: ............................................................................

Termék neve: .............................................................................

Vásárlás időpontja: ........................................................................

Számlaszám: ...............................................................................

Bankszámlaszám, ahova a visszautalást kérem:

..................................................................................................

Dátum:.................helység.............év.........................hó.....nap

Aláírás: ................................................

 

MzdhOGI3OD